tisdag 15 juni 2010

Ny förlovad och världens lyckligaste!


Nu va de riktigt länge sen igen som jag skrev här... Men jag ska berätta en sak, Jag är världens lyckligaste för jag och älsklingen har förlovat oss. Han är världens bästa och underbaraste och jag är så grymt glad att jag träffat honom och han är bara min och kommer alltid att vara de :)

Annars så har de inte hänt så mycke på senaste tiden, vi va iaf upp till stugan i helgen som va men vi va mest inne och tog de lugnt eftersom de va så tråkigt väder.. Men i söndags så åkte vi och bada i Loka :) Sen så har jag vart hemma med wille för att han har vart sjuk men nu är han på bättringsväg så imorgon blir de jobb igen..

Ikväll så kommer mamma, pappa och mormor hit och då ska vi bjuda dom på mat, de blir nog grillat och sen potatissallad till de..

Ne nu så ska jag hitta på nå annat...

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar