onsdag 7 april 2010

Ligger i soffan och är piss trött och är kanske inte på världens bästa humör....Har vart på kick off med jobbet idag blev först käk på stora hotellet de va jätte god mat fast jag käka vegetariskt eftersom den andra rätten va kyckling haha... sen blev de föreläsning på sf och efter de så blev de film vi kolla på nån svensk film som jag har tappat namnet på just nu men den handla iaf om en familj som hade en kille på 9 år som körde omkull på cykel och hamna i koma jäkligt hemsk va den men den va bra iaf och tårarna forsa ner för mina kinder eftersom jag är så känslig haha...

När jag kom hem efter jobbet så hade älsklingen diskat och vikt all tvätt och lagat mat :) Han är den bästa som finns :) Älskar dig :)

Nu blir de film och mys också efter en lång dag :)

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar