onsdag 14 april 2010

14 April

Sitter ute på balkongen och röker och dricker kaffe, de märks att de närmar sig sommaren när man kan göra de :)
Idag när jag vaknade va jag helt 100 på att de va fredag men efter ett par minuter så kom besvikelsen när jag kom på att de bara är onsdag. Vaknade med världens huvudvärk också, sen är jag hur trött som helst jag fattar inte att jag alltid ska vara de...

Idag så slutar Jonas tidigare så då hinner jag träffa älsklingen en stund innan jag ska iväg och jobba eftersom jag börjar inte förens vid tre idag :) Sen blir nog Wille ledig från dagis idag också, så skönt för honom :)

Ne nu ska jag nog ringa Tina och se om hon har tid att snacka en stund :) Så ska wille få sätta sig vid datorn och spela en stund också..

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar