måndag 26 april 2010

:D


Goddag! Som vanligt så va de jätte länge sen som jag skrev här, men jag sitter ju aldrig vid datorn längre... Jag och Kevin har iaf käkat frukost för en liten stund sen, wille är hos sin farmor och jag saknar honom så grymt mycke har inte träffat honom sen i lördags :/
Jonas är iaf och jobbar nu och honom saknar jag också grymt mycke fast än de inte va länge sen jag träffa han...
I helgen så va vi på tattomässa i Norrköping tsm med Madde, Mika och Räkan de va iaf riktigt trevligt och älsklingen gjorde en så gullig tatuering också :) Älskar dig raring!!!
De va meningen att vi skulle gå ut på kvällen när vi kom tbax till linde men jag och jonas va så sjukt trötta så vi åkte hem och sov istället haha... och igår så va vi och hämta Kevin hos hans farfar utanför Fagersta och passa på och gå en marknad som va där :) Sen åkte vi hem och hyrde film och låg i soffan hela kvällen och kolla på de :)

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar