tisdag 13 april 2010

Grattis Tina!!!


riktigt dåligt utav mig att inte skrivit på så länge, jag kan ju börja och skriva lite om helgen som va, i lördags så va iaf jag och Madde och jobba både på morgonen och sen på kvällen.. När jag kom hem så laga jag och älsklingen mat sen när vi käkat så satt vi och snacka typ halva natten om allt möjligt och drack vin, hur trevligt som helst va de :) På söndagen så körde vi in Wille till sin farmor och kevin va redan hos sin farmor. Vi hann inte att göra så mycke på dagen för jag och Madde skulle hem till mamma på Mary kay de blev att jag köpte en hel del saker..
Sen på kvällen så ringer Tina och gissa vad som hänt, hon hade fått sin lilla bebis Joline :) Jag är så glad för eran skull gumman och man blir ju bra sugen på en egen också men de får vänta ett ta hehe..
Jag och älsklingen låg iaf och kolla på båda Twilight filmerna på söndagkvällen och jag hade skit svårt att somna sen vilket kanske inte va så bra för jag skulle upp halv 4 igår morse men men jag lyckades iaf med de även om de inte blev många timmars sömn..jag och Madde va iaf i örebro kl 5 på morgonen och satte igång och jobbba spelar ingen roll om man jobbar så tidigt de är iaf alltid lika kul att jobba med henne...
Sen åkte jag upp till linde och bytte om och åkte in till sjukhuset och hälsa på Tina, Nicklas och Joline och hon är ju för söt jag har blivit helt kär i henne :) Efter att jag hade vart där i typ en timme så åkte jag till Lillån och träffa Lollo sen käka vi på kiosken och snacka en jäkla massa... synd att vi träffas så sällan nu för tiden...
Efter att vi gjort de så åkte jag upp till Linde igen och eftersom jag inte skulle jobba förens på eftermiddagen igen så passa jag på att sova ett par timmar emellan.
Medans jag va och jobba på eftermiddagen så åkte älsklingen och hämta kevin hos sin farmor sen åkte han och hämta wille hos sin farmor :) Så när jag kom hem på kvällen så va alla mina tre älsklingar hemma :)
Wille och Kevin bada en stund sen åkte vi till Tina och Nicklas som hade fått komma hem ifrån bb och dom höll på att flytta så vi åkte till vedevåg och hälsa på dom en sväng :)
När vi kom igen så va de bara att lägga barnen och vi la oss framför tv:n och självklart så somna vi men vi vakna iaf vid tre och gick in i sängen och la oss istället...

Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen en sväng innan jag ska laga mat!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar