tisdag 6 april 2010

God morgon!

Godmorgon!! Nu har de gått så där lång tid igen sen jag skrev nånting sist... Va ju och bowla lördags, de va riktigt kul fastän att jag kom näst sist men man kan ju inte va bäst på allt ;) haha.. När vi kom tbax till Linde så blev de iaf utgång på bistro, de va riktigt kul där med..Så helt enkelt hela kvällen va lyckad ;P
På söndagen så va jag och älsklingen hur trötta som helst så vi låg i soffan typ hela dagen och kolla på film och sov... och självklart så lyckades vi försova oss också.. vi skulle in till Örebro och hämta Wille hos sin farmor och sen vidare till mamma och pappa för att käka.. men eftersom vi försov oss så blev vi typ en timme sena men de va ju inte hela världen vi fick ju iaf god mat och så :) Innan vi skulle åka hem så körde vi in Eric och Alex till Örebro..När vi tillslut kom hem så blev de att kolla på film..
Igår så va jag, Wille och Jonas in till Marieberg en sväng och fixa present till Nellie som fyllde två igår, lilla skruttan börjar bli stor nu :) Innan vi åkte hem till Tina och Nicklas för att gratta Nellie så åkte vi och hämta Kevin som va hos sin farmor...
Sen träffa jag Madde en sväng :) När jag kom hem igen så hade älsklingen städat och diskat :) Verkligen skönt att komma hem till en ren lägenhet, tack så mycke raring :)
Och igår kväll så blev de film och mys :)

Ne nu ska jag snart springa ner till min tvätt igen, usch de är alltid lika drygt att tvätta...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar