tisdag 6 januari 2009

Marieberg


Drog till Marieberg förut med Tina och ungarna, riktigt trevligt plus att man fick shoppa av sig lite det blev två klänningar, tre tröjor, två halsdukar och vantar, försökte hitta en väska och ett par skor men jag hitta tyvärr inget som jag gilla.. Både Wille och Nellie va jätte duktiga hela tiden tills vi skulle gå till bilen för då börja båda två att gnälla. Sen drog vi iaf hem till Tina och svulla pizza fan jag måste verkligen skärpa till mig med all den här skräpmaten jag kommer ju snart rulla fram om jag inte ger mig och de vill jag verkligen inte göra.

Snart så kommer Annika hit och då blir de att sitta och snacka massa skit, de va fan as länge sen jag träffa den tjejen de får fan inte gå så här långt mellan gångerna vi ses... Nu kom bruden så nu ska jag va lite social med henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar