torsdag 22 januari 2009

.....

Sitter hemma hos tina nu vi ska snart ta och käka lite ris och wokgrönsaker, nu jävlar börjar vårat nyttiga liv.
Igår så va jag iväg på aerobic med Annika och de gick ganska bra sen efter de så drog jag hem till Tina så gjorde jag i ordning tonfisksallad och den riktigt god, sen satt vi och drev med massa folk på msn och det är ju alltid lika kul..

Igår så åkte jag med Wille till hans pappa så han va där hela dagen igår och sen så ska jag hämta honom efter jobbet ikväll, de har vart riktigt skönt att få vara barnledig en vardagkväll.

snart så är de dax att åka och slita ihop lite cash igen, och som vanligt så har jag ingen större lust med de...

Nu är de bara en vecka kvar tills jag sitter på planet på väg till min kära kusin i spanien fan va kul vi ska hade :)

2 kommentarer:

  1. haha erat nyttiga liv du hade ju klämt i dig nästan en hel bull längd ju haha KVINNA!

    SvaraRadera
  2. man måste ju ha belöning också :P

    SvaraRadera