söndag 11 januari 2009

Helgen

Jaha nu va de ett tag sen jag skrev här.. Men i fredags så hade jag ju som sagt barnvakt, så då passade jag på att gå ut. Jag lämnade Wille hos mamma och pappa vid 7 tiden på kvällen och drog sedan hem till Lollo och gjorde mig i ordning och börja dricka sedan drog vi upp på stan och gick till Björnstugan där va de riktigt trevligt och vi shaka loss ordentligt på dansgolvet sen drog vi och käka och så...sen sov jag hos Lollo sen ringde pappa och väckte mig vid typ halv 1 så jag drog hem till mamma och pappa så somna jag där en stund, de har vart en riktigt seg dag idag sen vid typ 5 så drog jag och Wille till Tina så käka vi där, sen när jag kom hem så kom Emelie över och vi har glott på film och nu så ska jag snart ta och lägga mig, så godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar