måndag 12 januari 2009

Allt och inget

Min dator har sovit hos Tina i natt så jag har inte kunnat skriva nåt men nu så är den hemma igen. Igår så va jag ute och gick med Emelie en sväng i kall blåst och duggregn men de va trevligt i alla fall. På kvällen kom Philip hit och sov här i natt vilket va riktigt mysigt :) Och Wille va ju mindre rolig igår då han höll på och trottsa som bara den så jag trodde jag skulle bli galen, men innan jag hann bli de så lyckades jag få honom att sova.
Idag så hade vi lagmöte på jobbet och jag va så trött och uttråkad så jag höll på och somna hela tiden, snacka massa om vad olika personer på kontoret har för arbetsuppgifter och de va såååå intressant, not. Sen åkte jag hem till mormor och snacka massa om allt möjligt och vi fika och käka mat. Efter de va de bara att dra iväg och börja jobba och de hade jag inte nån större lust med men de va bara att bita ihop och när jag skulle åka från Glanshammar till Ölmbrotorp så höll jag på att krocka med en jävla hjullastare. Men när jag tillslut hade jobbat klart i Ölmbrotorp åkte jag och hämta Wille på dagis sen drog vi hem till Tina och gjorde henne på lite bättre humör (hon va jävligt sur när vi kom dit) med hjälp av lite mat och kortspel. Nu har jag fått ny färg till skrivaren också så nu kan jag skriva ut lite fler kort :)
Ne nu ska jag ta och dricka upp mitt te och sen gå ut och röka innan jag får ett abstenens sammanbrott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar