söndag 18 januari 2009

Helgen :)


Som sagt så hade jag ju fest i fredags och fan va kul jag hade, vi började sitta här hemma och dricka och sen drog vi iväg på en annan fest en bit här ifrån och då är Jessica så rar och skjutsar oss :) Sen va vi där ett ta innan vi drog tillbax hem till mig, när vi gick ur taxin så blev de en massa bråk och skit men de lugnade ner sig när vi kom upp hit så blev de en jävla massa singstar...orkar inte skriva allt som hände men jag tror fan att jag hade alla humör den kvällen som man kan ha... Vaknade på lördagen och då va de bara att börja sätta igång och städa för fy fan va äckligt de va här..När vi städat klart så tryckte vi pizza sen drog vi och kolla när dom körde på isen men vi drog ganska fort därifrån för de va så grymt kallt sen drog jag och Tina hem till hennes päron och satt där en stund innan vi drog hem till Tina...På kvällen så blev de att svulla chips, dricka cider och hyra film sen så sjung jag och Tina lite singstar också innan hon skulle hem..Idag så har jag tvättat hur mycke som helst sen har jag vart iväg och jobbat och sen hämtat William, fan va jag har saknat honom den här helgen samtidigt som de har vart skönt att va barnledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar