söndag 3 november 2013

Marieberg och filmmys

Igår så va jag och Jenny på Marieberg och då passa jag på att köpa en ny overall till Vanessa och sen fick hon en body och även ett par nya byxor :) 

Nya klädena :)
Overallen :) dock lite dålig bild men de är små djurmönstet på den :) 

Sen igår efter att vi vart på Marieberg så åkte vi hem hit och på kvällen så hade jag, Jenny och Wille mys framför tv:n och käka kinamat och massa godis :) och när Wille lagt sig så slog jag och Jenny på en skräckfilm, man måste ju passa på att kolla på de när de är allahelgona helg ;) 
Sen idag så har vi bara legat framför tv:n och degar samt gått en promenad med hundarna och Vanessa :) 

Och idag så kommer äntligen min älskling hem :D satan va jag längtar tills jag får träffa honom <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar