lördag 9 november 2013

Kattunge :)

Både Wille och Vanessa ligger och sover och som vanligt när jag skriver här så sitter jag i soffan och glor på nån dålig film på tv:n ;p jimmy är iväg och hämtar sin kärra som han kom på nu ikväll att han hade hemma hos Jonas och eftersom vi måste ha den imorgon så va de bara för honom att sätta sig i bilen och åka och hämta den ;p 
Så va har vi gjort idag då? Vi har väl egentligen inte gjort nå speciellt mer än att vart och handlat sen ut till mamma och pappa en sväng för att lämna ett par kartonger sen har vi även tvättat som alltid är lika tråkigt ;p just de Wille sov ju hos en kompis inatt och de hade gått jätte bra och när vi kom hem så hade vi en överraskning åt honom, för igår så åkte jag och köpte en liten kattunge :) vilket Wille tyckte va ganska kul :) han vill ju egentligen att vi ska skaffa en hund men de har vi sagt nej åt eftersom vi känner att vi inte skulle ha tid med de! 
Sen i förmiddags så va jag ut och jogga och gick fort ca 4,3 km, känner mig ganska stolt att jag kunde varva gången med jogging med tanke på att jag inte joggat på typ 1,5 år men de ska de bli ändring på nu :) vi skulle behöva införskaffa en joggingvagn till Vanessa så jag kan ut och springa även på vardagar eftersom de blir så jäkla mörkt fort nu så kan jag inte dra ut och springa när jimmy kommit hem..

Lilla Sixten :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar