onsdag 6 november 2013

Godmorgon

Igår så lekte Wille med en kompis efter skolan så jag och Vanessa va själva tills jimmy hade slutat jobbet och när han kom hem så gjorde vi kycklingburgare vilket va jätte gott :) sen åkte jimmy och hämta Wille så satt vi bara framför tv:n och tog de lugnt. När vi skulle gå och lägga oss så hade Vanessa ingen lust alls att sova så jag bestämde att jag och Vanessa skulle sova på soffan så att jimmy kunde få sova eftersom han skulle upp och jobba idag, så jag och Vanessa låg och kolla på film tills vi somnade. Och eftersom de är onsdag idag så kom mamma och hämta Wille imorse och körde honom till skolan, de är alltid lika skönt när hon gör de :) inte för att de är direkt jobbigt att göra de, men jag slipper väcka Vanessa och klä på henne för att åka. Och nu så har hon vaknat så hon ligger här i soffan och "pratar" :) och jag sitter och dricker lite te och funderar på om vi ska ta en promenad om en stund! 
En trött Vanessa sovandes i soffan <3 
Pratar och skrattar :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar