tisdag 26 november 2013


Nu va de några dagar sen som jag skrev här sist men de har inte hänt speciellt mycket, i lördags så va jag upp till Linde och hälsa på Jenny och hennes små monster ;) sen på kvällen så fick Vanessa va en stund hos sin farmor och farfar medans jag och mina två älsklingskillar åkte till efasos och käka sjuuuukt god mat ;) när vi kom hem så blev de lite film innan vi gick och la oss :) igår efter att jag lämnade Wille i skolan så åkte jag hem till mormor och vi har börjat sticka på en tröja till Vanessa :) hoppas verkligen att den blir bra :) sen åkte jag hem i samband med att jag hämtade Wille och Sen på eftermiddagen så åkte vi och hämta min dator som har vart inne på lagning så har vart utan den i snart två veckor sen så lämna vi den till min bror så han skulle formatera om den så den kommer va som ny sen :) hoppas att han har fixat de så jag kan åka och hämta den senare idag! 

Och just nu så gör jag inte mycket, jag och Vanessa har precis badat, jag hade tänkt att bada själv men precis när jag skulle hoppa i så vakna hon så hon fick bada hon också :) 

Jennys små monster ;) 

Vanessa och Sixten låg och mös igår, man kan ju fundera på vem som tyckte de va mysigast :p 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar