lördag 28 september 2013

Skön morgon

Idag blev de en mys morgon och bara ligga och dra sig i sängen, verkligen riktigt skönt och välbehövligt :) och våran lilla prinsessa vaknade inte förens vid halv sex första gången imorse :) sen va älsklingen iväg och handla god frukost som vi tryckt i oss och när han kom hem hade han även köpt den här söta blomman till mig :) tusen tack älskling, du är så gullig älskar dig över allt <3 

Igår kväll så va Johanna barnvakt ett par timmar åt både Wille och Vanessa så jag och jimmy passa på att åka och bowla en sväng och de gick väl bra första omgången för mig sen sket de sig ganska rejält men man kan ju inte va bäst jämt ;p men de va riktigt kul att komma ut och göra något själva även om jag höll på att sakna ihjäl mig efter kidsen.. När vi kom hem blev de filmmys i soffan eller de va mest jag som kolla på filmen både jimmy och Wille satt och nörda framför en varsin dator och Vanessa låg och sov på mig :p 

Min finaste <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar