tisdag 3 september 2013

Effektiv dag :)

Idag har vart en sån där dag som vi har fått massor gjort, dagen börja med att jag gick upp vid halv sex och mata Vanessa sen väckte jag Wille så åkte han och jag till tandläkaren, han va verkligen super duktig när vi va där och allt gick jätte bra :) så stolt över honom :) sen va de dags för honom att åka till skolan så körde dit honom innan jag åkte hem igen. Då va de bara att göra i ordning Vanessa för vid nio skulle jag och älsklingen va på sjukhuset med henne, där tog dom blodprov och vägde henne och som tur va så har hon gått upp i vikt och väger nu 2650g :) hon va också jätte duktig på sjukhuset och sov under hela tiden som vi va där :) jag är så stolt över mina två underbara och duktiga barn :D 

När vi kom hem så fortsatte Vanessa att sova i vagnen så jag och jimmy passa på att städa hela lägenheten, fixa all disk och bäddade rent i sängen och bokade en tvättid så när kl va elva så va allt fixat och klart :) 
Så nu håller vi bara på och tvättar de sista sen finns inget att göra här hemma, då kan man bara ta de lugnt :) 
Wille är iväg till sin farmor så ska dom åka och hälsa på Willes kusin som fyller år idag så de blir en lugn eftermiddag här hemma. 

En trött liten tjej 

Första promenaden i vagnen igår 
En super trött liten Wille 
En sovandes Vanessa 

Älskar verkligen min underbara familj av hela mitt hjärta vet inte va jag skulle göra utan dom, ni är mitt allt <3 

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar