onsdag 25 september 2013

Igår så va jag och Vanessa och hälsa på mamma på hennes jobb innan vi skulle åka och hämta Wille när han sluta skolan,  så satt vi där och mamma fick inte speciellt mycket gjort :p när vi kom hem så tog vi de lugnt en stund sen drog Wille och lekte med lite kompisar. När jimmy kom hem så slog vi på en film och kolla på eller jag kollade och jimmy somnade :p när han vakna så drog han iväg till gymet och jag tog en långpromenad med Vanessa i vagnen :) 

Idag så har jag inte gjort speciellt mycket, vart iväg med Wille hela förmiddagen så jimmy har vart hemma med Vanessa :) sen när jag lämnat Wille i skolan så åkte jag hem och körde jimmy till jobbet och nu ska jag snart iväg igen för att hämta Wille i skolan så de blev en kort dag för honom idag, endast två timmar men han tycker nog att de är ganska skönt. 

I eftermiddag när jimmy kommit hem så ska jag ta en sväng upp till Linde och hälsa på Jenny så ska vi nog ta ett ryck och måla hennes dörrar :p 

Sötaste Wille <3 
Mamma o Vanessa :) 
En trött Vanessa imorse innan jag och Wille skulle åka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar