onsdag 26 november 2014

läkarundersökning

Jag blir så irriterad, va till bvc idag för läkarundersökning på Gabbe. De börja med att vi får vänta hur länge som helst innan vi får komma in pga att dom låg efter i deras tidsschema och de är väl inte hela världen. Men sen när vi tillslut får komma in så är de en utländsk läkare, vilket jag inte heller hade något emot förens han började prata. Jag förstodd knappt ett ord utav va han sa. Om man nu ska vara läkare så tycker jag att man iaf ska kunna språket. Blir så trött på sånt där och de är inte första gången jag råkar ut för de heller. Och jag kan ju inte sitta och säga va, va,va efter varje mening. Men som tur va så va de inga som helst fel på Gabbe han växer och utvecklas precis som han ska :) vilket känns väldigt bra, skulle va jobbigt om de va nå fel och man inte fattar va läkaren pratar om.. Hoppas på de bästa att de är någon annan läkare nästa gång nån av barnen ska på undersökning och att de är nån man förstår :)

Gabbe beskriver ganska bra på den här bilden hur jag kände när vi kom ut från bvc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar