lördag 22 november 2014

Dom senaste dagarna har jag vart så sjukt trött, gabbe är en riktig liten nattuggla som ska va vaken mellan 2-4timmar varje natt. Men de är skönt att han inte ligger och skriker iaf. Han ligger där och "nynnar" lite och totalvägrar att sova, de är ju så mycket intressantare att kolla på världen runt om och speciellt på natten. Men inatt så fick jag iaf sova då jimmy tog gabbe hela natten, så underbart skönt att få sova flera timmar i sträck. Men de va mindre kul att vakna då tuttarna va sprängdfyllda och kändes som dom skulle sprick, eftersom jag inte ammat på hela natten och jimmy gett ersättning till gabbe. Men nu känns de iaf bättre igen. Och jag är så tacksam och lycklig för att jag har världens bästa sambo, finns ingen bättre :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar