tisdag 18 november 2014

Idag har de vart en effektiv dag fast jag inte fick sova så många timmar i natt pga att gabbe vakna typ en gång i timmen och sen vägra sova mellan fyra och tjugo över fem sen skulle han gå upp mellan sju och halv åtta. Men iaf så har jag vart upp till Linde och hälsat på Jenny och Lovisa och spanat in deras nya lägenhet så Jimmy fick en pappa och dotterdag. Sen när jag kom hem så va de dags för Jimmy att dra till jobbet så medans Gabbe sov så passa jag och Vanessa på att diska och dammsuga. Och när Wille kom hem från en kompis efter skolan så bakade jag och dom stora kidsen pepparkakor. Sen har vi tvättat, lagat mat. Och när vanessa somna så hann jag med ett bad innan Gabbe vakna och ville ha mat. Så nu har alla barnen somnat så jag tänkte lägga mig framför tv:n och va lite fet och käka pepparkakor :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar