fredag 4 oktober 2013

Nördvarning :p

Kom nyss hem ifrån att ha hämtat Wille i skolan och innan dess så åkte jag och Vanessa och mötte jimmy på maxi för att hämta ut ett paket som han beställt, jag fick en ktm tröja och Vanessa fick en body, en pyjamas, två nappar och en leksak och allt är ktm... Hmm de är nog bara att konstatera att min sambo är en ktm nörd ;p nu är de bara Wille också som ska ha ett plagg med ktm på så har vi de allihopa haha :p 
William är så söt när man köpt några kläder till Vanessa, när man ska packa upp dom så tycker Wille att de är minst lika kul och spännande som jag tycker haha :p de märks verkligen på honom hur stolt han är över sin lillasyster :D 


Värdens underbaraste son <3 
Världens underbaraste dotter <3
Sakerna Vanessa fick :) 
Tröjan som jag fick :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar