måndag 14 oktober 2013

Helgen och dagen :)

Nu har helgen gått och jag har totalt glömt bort att skriva här, i fredags kväll så bjöd vi hem mamma, pappa och mormor på middag vilket va mycket trevligt :) när dom hade åkt och Vanessa hade somnat så hade jag, jimmy och Wille mys kväll så de blev massa godis framför en film :) 
I lördags så fyllde jimmys pappa år så då blev vi bjudna på lunch och fika. Sen på kvällen åkte vi förbi Eric där han och några kompisar satt och kolla på hockey så när den va slut så åkte vi hem och igår va verkligen rn slappdag då vi kolla på film nästan hela dagen :) mys :)

Idag så va jag iväg med Vanessa till BVC så nu har hon gått upp till 4080 g och är 51,5 cm lång, så hon går upp jätte bra vilket är superskönt eftersom hon va så liten när hon föddes :)
Och sen vi kom hem därifrån så har jag hämtat Wille, och hållt på och plockat här hemma som en tok och nu håller jag på och tvättar..
Och nu kommer snart äntligen min älskade sambo hem :D 
Älsklingar <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar