söndag 20 oktober 2013

Helgen

Så va ännu en helg snart förbi och jag ligger i soffan med en sovandes Vanessa på magen, jimmy håller på och sätter lister och Wille är ute och leker med kompisar. Idag har vi bara vart hemma hela dagen och Wille har vart iväg till hans faster och firat att hon fyller år. 

Igår så va jimmy iväg och körde cross och när han kom hem så körde han mig till mammas jobb där hon skulle visa massa Capri collection kläder, så de va jag och fyra till som gick modeller för kläderna inför typ 40 personer. Men de va ganska kul :) Jenny va även där så när de va klart så drog hon och jag till Marieberg, där handla både hon och jag massa barnkläder :) efter de så blev de käk på mc Donalds :) 

I fredagskväll så kom brorsan och kusinen förbi en sväng och drack ett par öl innan dom skulle vidare men de va riktigt trevligt :) sen när dom åkt så blev de familjemys resten av kvällen :D 

Tröttisar 
Wille som inte vill va med på kort 
I lördags när vi visa kläder :)
Jenny på mc Donalds 
Brorsan o kusinen 
Vanessa med nya hårbandet 
Vanessa med nya skor :) 

Wille har inte haft sina nya kläder än så har inte kunnat ta nå kort på de.. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar