fredag 7 maj 2010

Sitter och käkar frulle med kidsen nu, sen så ska jag åka till dagis till dagis 1 och 2 för att lämna dom... Sen efter de så bär de av till Frövi för att börja jobba, sen tbax till linde för att fortsätta jobba innan jag slutar för helgen. Känns så skönt att de är fredag så att man kan va ledig lite och bara ta de lugnt och va med familjen :) Ikväll så kommer Jonas mamma hit och fikar och imorgon så kommer mamma och pappa och käkar på kvällen och sen på söndag så kommer min kära lillebror hit så vi har fullt upp hela helgen sen så tänkte vi försöka fixa lite i min gamla lägenhet så att man kan bli helt klar nångång!!

Nu ska jag nog ta och gå ut för att ta en cigg sen fixa lite!!

Jag måste bara säga också att jag är världens lyckligaste och jag har världens bästa familj!!!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar