måndag 24 maj 2010

Goddagens! Nu sitter man här och nördar igen grabbarna sitter och kollar på tv och snart så ska jag fixa lite mat. Killarna är hemma idag också pga att dagis är stängt så då fick jag också ta ledigt idag.. Älsklingen är fortfarande sjuk så nu är han nere på vårdcentralen så hoppas att dom kan hitta va de är för fel så att han blir bra nån gång.. Idag så har jag ringt en massa samtal bland annat till Libo för jag skulle höra varför dom inte lagt ut min lägenhet på deras sida men då visar de sig att den redan är uthyrd utan att nån vart och tittat på den.. sen så blir de dubbla hyror i två månader till så jäkla typiskt lixom 5000 kr i månaden som man betalar på nått som man inte använder de känns ju så där lagom kul.. sen har jag haft nå ryck nu på förmiddagen och städat och plockat en massa hehe...

Nu ska jag hitta på nå annat :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar