måndag 22 december 2014

Nu börjar de mesta till julafton bli klart imorgon så ska jag bara baka och sen när barnen lagt sig så ska jag torka av golven en sista gång. Så skönt när all stress lagt sig :)

Nu va de ett ta sen som jag skrev men vårat trådlösa internet hemma verkar ha gett och då kopieras inte mina bilder så att jag kan lägga upp dom här på bloggen och de känns så tråkigt att skriva när man inte har några nytagna bilder. Jag skriver ju alltid från mobilen men får väl ta och lägga in bilder på datorn och börja skriva därifrån istället..

Idag har vi vart ute nästan hela förmiddagen (i den lilla snön som har kommit) med alla tre barnen och grejat.. Vi har gungat, fixat ved rensat i uteförrådet och wille och nessa har bygt snögubbar :) sen har vi tagit de lugnt innan jimmy åkte till jobbet. På kvällen gjorde jag ungspannkaka med hallon i som vart riktigt god. Och när dom små somnat så spela jag och wille frågespel :) och nu när alla tre sover passar jag på att kolla lite på tv innan de är dags för mig också att krypa ner i sängen.

Åh nu blev jag glad de verkar som om bilderna kunde kopierats iaf så här är några från idag när vi va ute samt på pannkakan :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar