tisdag 16 december 2014

Idag har vart en riktig tråkdag då allt bara går fel och man är inte på humör för nånting. Vaknade på fel sida imorse och med världens huvudvärk som inte har velat släppa.. Sen har jag haft gnälliga och tjatiga barn hela eftermiddagen som inte gjort saken bättre. Men nu kan jag äntligen koppla av när alla tre barnen ligger och sover efter mycket om och men. William när han skulle sova så va de "jag ska bara..jag ska bara" tillslut fick jag hota med tv-förbud och då gick han och la sig snabbt som attan. Sen Vanessa som jag fick försöka lägga tre gånger innan hon lyckades somna, och strax innan hon somna så tror jag hon hitta en låtsaskompis för hon låg i sitt rum
och gapskratta och "prata", och hon hade inga lampor tända, så där inne va de kolsvart så de va nog inget gosedjur hon prata med, men men... Sen lilla Gabbe som inte heller har velat sova förens nyligen, då inget dög för honom, men nu äntligen så sover alla tre :) men de är tur att dom är så söta iaf, älskade ungar <3 p="">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar