torsdag 22 augusti 2013

Torsdag!

Sitter i soffan och kollar på vakna med NRJ, är så sjukt trött idag så funderar på att gå och lägga mig en stund till. Gick upp vid halv sju och körde Jimmy till jobbet sen hem och käka lite frukost och väcka Wille sen köra iväg honom till skolan. Och vilken jävla tur jag hade på vägen när jag körde wille, dom flesta som känner mig vet att jag har en ful ovana att nästan alltid köra för fort, men idag så sa mitt undermedvetna att ta de lugnt vilket jag gjorde också och va är de som står där på 50 sträckan mot willes skola, jo lilla polisen står där och lasrar åt båda hållen dessutom, men eftersom jag tog de lugnt där för en gångs skull och höll hastigheten så slapp jag stanna där efter kanten och skämmas :)

Igår va jag med älsklingen igen när han körde cross så tog lite kort slänger upp några utav dom sen :) Annars så gjorde jag inte så mycket igår förutom att städa, diska, vika tvätt och sånt vardagligt tråk. Just de jag tog ju en promenad också på 2,3 km om man ska va exakt, men jäklar vilken tid de tog att gå den korta biten, de tog hela 28 minuter (om man ska va exakt där också) de märks att konditionen har blivit mycket sämre och att magen är jäkligt tung att bära runt på! Men nu är de endast två dagar kvar tills lilla bebben är beräknad så jag hoppas den lilla vill komma ut snart orkar inte gå över tiden allt för länge.

Måste också passa på att gratulera min lillebror som fyller hela 24 år idag :) GRATTIS!!!


Nä nu ska jag kolla ut lite bilder ifrån igår som jag kan lägga upp :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar