måndag 26 augusti 2013

Är så fruktansvärt trött idag men kan ändå inte somna, hatar verkligen sånna här dagar. Sov skit dåligt inatt vaknade vid halv tre och kunde inte somna om förens vid halv sex sen upp vid sju och köra Wille till skolan. Sen har jag försökt att sova en stund på dagen utan att lyckas så har plockat i ordning här hemma och även tvättat fönster så lite nytta har jag gjort iaf:) sen har jag bokat tvättid så imorgon får jag sysselsätta mig med att tvätta...

Kan ju passa på att skriva lite om va vi gjorde i helgen, i lördags så va vi hem till mamma och pappa på lunch och firade att Eric fyllt år :) sen stanna Wille kvar där så jag och jimmy åkte hem och drog senare till götlunda på kräftskiva så de va en trevlig dag :)

Igår så gjorde vi inte så mycket de blev en slappdag jag och älskling låg i soffan typ hela dagen och kolla på film bortsett ifrån att han va iväg och tvätta crossen och jag tog en promenad. På kvällen åkte  vi hem till mamma och pappa för att hämta Wille så va vi där en stund innan vi åkte :) 

Sötaste lilla bubblan som låg och chilla i solen igår :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar