onsdag 27 juli 2011

Sitter här och glor på denna jäkla skärm igen, wille har nyss badat så nu har han gått och lagt sig. Idag har vi vart hem till mamma o pappa en sväng efter att jobb och fritids så lyckades jag såklart somna på soffan hemma hos dom så får väl se hur de går att somna ikväll... Vi åkte dit och hämta willes resväska för på lördag så drar vi till jönköping och hälsar på eric och anna :) sen tar mamma o pappa med sig wille och sover på hotell för att på söndagen gå på high chaparall, jag tror att wille kommer tycka att de är skit kul där :)
Nu ikväll så har jag fördrivit tiden med att snacka i telefon i över en timme med Lollo, tiden går så jäkla fort kändes verkligen inte som att de va så länge haha...

Nu ska jag snart lägga mig i ett bad med ett glas vin :) Hade tänkt att färga håret idag också men de orkar jag nog inte så de får vänt tills imorgon, har verkligen en fruktansvärd utväxt nu haha

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar