söndag 10 juli 2011

Liseberg!


Igår blev de Liseberg med Jenny och Patrik, hade en riktigt kul dag :) Bra väder hade vi också fram till kl nio på kvällen för då börja de regna men de gjorde inte oss nånting men när klockan va runt tio så frös vi så grymt mycke så då börja vi röra oss mot bilen igen!! Jag och Jenny åkte Atmos fear som är Europas högsta fritt fall men den va inte mycke att hurra för, vi stod först i kö i ca 1,5 timme sen åte vi upp dom där 146 metrarna för att sedan åka ner i 110km/h på ca tre sekunder de verkade hur coolt som helst men vilken besvikelse de blev dom flesta satt och klappa händerna och skratta men jag och Jenny titta på varandra och sa jaha va de där allt? de va inte värt att stå i så lång kö för de! men men nu har vi ju iaf åkt den :P
Idag så sov jag ganska länge innan jag åkte hem till mamma o pappa sen har jag vart här hela eftermiddagen och de blir att sova här i natt också för imorgon så ska wille till sin farmor en sväng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar