onsdag 17 november 2010

Ny bil...igen :)


Nu har de gått några dagar igen sen jag skrev sist, men sitter och kollar på bonde söker fru så jag passar på att skriva lite fort nu i reklamen.. I helgen som va så drog jag och älsklingen iväg till ullared och handla massa julklappar till grabbarna så nu är dom iaf klara och de är dom de blir dyrast till så de är skönt att de är fixat iaf :) Sen så köpte vi lite julsaker och så, men annars så blev de inte så mycke mer, men vi har snackat om att åka igen till våren och handla till oss själva och sen hem :)

Sen så har vi bytt bil igen för typ hundra-femtio-andra gången haha men nu har vi iaf en audi :)

Ne nu börjar de nog snart igen så dax att sluta skriva..

Vill bara säga att min familj är mitt allt :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar