söndag 28 november 2010

1a advent :)

Nu va de några dagar sen jag skrev här nyss så jag kan ju börja med att skreva va vi gjort i veckan, i onsdags så drog jag ut en visdomstand vilket jag inte tyckte gjorde ont alls förens på kvällen då jag nästan börja grina för att de gjorde så ont men älskling va snäll och åkte och köpte alvedon till mig :) sen i torsdags så va wille hem till hanna och lekte med henne sen åkte jag med tina till mejk, trevligt att träffa henne de va typ år och dar sen. På kvällen så gick jag och jenny en sväng med hundarna som va helt vilda haha, vilket resulterade i att jenny lyckades få träningsvärk i armarna haha.. sen så åkte älskling iväg och bytte bil (så nu har vi en volvo xc70) och undertiden han va iväg så kom jenny hit så fika vi och spela kort :)

Så va har vi gjort i helgen då, jo vi har städat och julpyntat eftersom de är 1a advent idag, så nu är de så mysigt så :) Idag så är älsklingen iväg och jagar så jag och killarna har bakat typ hela dagen eller ja från åtta i morse fram till kl ett, vi har bakat både lussekatter och pepparkakor plus att vi gjorde ett pepparkakshus på fri hand haha.. sen när vi va klara med de så gick vi ut och busa i snön och nu så är vi inne igen så jag ska sälla mig och laga lite käk. Tänkte lägga upp lite bilder men jag gör de i ett eget inlägg!

Nu tycker jag att älskling ska komma hem för saknar han nå så grymt mycke, älskar dig min finaste!

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar