måndag 17 mars 2014

Idag har William studiedag ifrån skolan så han är hemma med mig och Vanessa idag :) jag vet inte va han har fått för ryck nu på morgonen för han har gått och städat i hela lägenheten haha :) 
Jag har nyss kommit ut ur duschen och Vanessa ligger och sover och vid halv tolv idag så ska vi åka till BVC för att väga och mäta henne :) ska bli spännande att se hur mycket hon har gått upp för nu har vi inte vart där sen i början utav februari! 
Vilken besvikelse de va imorse när jag vakna och såg att de hade kommit snö men de som är posetivt är att den redan håller på att smälta bort :) 

Så va har vi gjort i helgen då? Det har vart en lugn helg då vi mestadels har vart hemma och tagit de lugnt och kollat på film sen har vi vart till mamma och pappa och käkat hos dom :) sen igår eftermiddag så va vi och träna och de känns idag, börjar få sån jäkla träningsvärk i benen, men de är bara bra då vet jag ju att jag gjort nånting ;) 

Mina små älsklingar hos mamma o pappa <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar