onsdag 12 september 2012

Nu va de sjukt länge sen som jag skrev här, men kanske skulle försöka börja göra de lite oftare i fortsättningen nu när jag fått ny dator och så :)

Idag så började dagen med att jag försov mig så kom en timme för sent till jobbet så va tänkt att jag skulle jobba över den där timmen men så blev de icke då dom ringde ifrån Willes skola och sa att han inte mådde nå bra så blev att åka och hämta honom, så nu ligger han ner bäddad i sin säng och hoppas på att han ska må bättre tills imorgon igen!


Så va har hänt annars sen jag skrev sist? Jo de är väl ganska mycket jag har flyttat in till Örebro, de är så jäkla skönt att bo nära allting, och att ha cykelavstånd till de mesta :)

Nä nu skriver jag mer nån annan dag :P 

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar