söndag 19 december 2010

i helgen så har vi mest tagit de lugnt, vi va ut till marieberg en sväng igår och handla lite julklappar sen så köpte vi ett nytt spel till kidsens ps2 och dom va hur peppade som helst på att få komma hem och spela de. Så de första vi gör är att sätta på de åt dom, och va tror ni händer? Jo spelet startar inte, något sur man blir när man köpt ett spel och kommer hem och ska spela så funkar inte skiten, grabbarna blev såklart jätte besvikna och älskling blev arg och ringde upp butiken och skällde lite på dom så nu måste vi åka dit bara för att byta spelet. Jag tycker de är riktigt dåligt av butiken som sålde detta spel att de inte har testat de innan så att de funkar...

Idag så har älsklingen vart och jagat så jag och kidsen hade planerat att baka lite julgodis men från halv åtta i morse så har dom vart både högt och lågt, så jag tänkte att dom hade överskottsenergi men icke, vi gick en sväng till affären vilket tog en timme fram och tbax (och då är de inte långt dit) sen när vi kom hem så va dom ute minst 30 minuter men fortfarande hade båda två samma energi och hade inte alls nån lust att lyssna så de blev att jag fick göra godiset själv medans killarna fick sitta och titta på en film och försöka lugna ner sig. Dom här dagarna när dom är på sånt här humör kan göra en galen ibland men men de är bara att bita ihop och hoppas dom är lite lugnare nästa dag hehe :)
men i vilket fall som helst blev de tillslut 6 olika sorters godis som va mycket uppskattat av min underbara familj :) Älskar er mest mina sötnosar!


Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar