söndag 30 november 2008

Läskiga källare

Så nu va man hemma igen, jag har precis lagt wille och jag tror faktist att han har somnat nu..En kväll utan skrik och gap fan va skönt de känns..Har nyss vart nere till tvätten, fy fan va jag hatar källare speciellt den i de här huset, en lång gång med massa dörrar överallt...usch...Va hem till mamma och pappa en sväng när vi va på väg hem ifrån willes farmor så vi titta på kattungen och prata lite..



Nu har jag världens berg av disk från när vi baka som bara skriker efter att få bli diskad men vetifan om jag orkar de idag...och nu så kom Annika hit så då måste jag ju va lite social med henne och då kan jag ju inte stå och diska...hehe och dessutom så har vi fixat te och äter lussekatter och pepparakakor och kollar på wallander :D

Min läskiga källare

Bebis

Mitt fina bakverk haha ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar